سیم و کابل

سیم و کابل

سیم و کابل البرز الکتریک نور (لینکو)

سیم و کابل البرز الکتریک نور: سیم و کابل در صنعت برق به عنوان یکی از اصلی‌ترین اجزاء و اساس شبکه‌های برق و ساختمان به شمار می‌آیند و مهندسین برق باید به انواع آن‌ها به صورت به روز دسترسی داشته باشند. همه فعالیت‌های برقی به این دسته از تجهیزات برقی نیاز دارند و در واقع سیم و کابل واصل بین تجهیزات و همچنین برای انتقال انرژی برق هستند که در این صورت باید یک محصول با کیفیت و با اطمینان را به کار برد. با توجه به اینکه استفاده افراد و صنعت از انواع سیم و کابل در موارد زیادی به طور روزانه در حال افزایش است برندهای متعددی در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند و باید اطلاعت لازم را در مورد محصول مورد نظر را کسب کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت‌ترین برند را انتخاب کنید. جهت خرید یا فروش سیم و کابل برق از کارخانه باید سفارش مورد نظر خود را از طریق تماس با نمایندگی‌های مورد اعتماد که محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه دریافت می‌کنند، تهیه کنید.

شرکت البرز الکتریک از مواد با کیفیت و خالص برای تهیه محصولات خود به کار می‌برد. لیست قیمت سیم و کابل البرز الکتریک نور به طور مرتب توسط نمایندگی‌های فروش و فروشگاه‌های فنی و تخصصی اینترنی در سطح مقطع‌های متفاوت به روز می‌شود. برای خرید اینترنتی انواع سیم و کابل، اطلاع از قیمت آن‌ها و مقایسه بین تولید کنندگان داخلی و وارد کنندگان خارجی می‌توانید به فروشگاه ستایش که نماینده و فروشنده رسمی برند البرز الکتریک نور است، مراجعه کنید. فروشگاه تجهیزات برق ستایش افتخار دارد تمام محصولات مرغوب و دارای استاندارد سیم و کابل برند البرز الکتریک نور را بدون واسطه و به طور مستقیم با ضمانت مناسب و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان و خریداران تمام نقاط کشور قرار دهد.

شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور ( لینکو)

سیم و کابل البرز الکتریک نور در سال ۱۳۵۳ فعالیت خود را در عرصه تهیه و تولید انواع سیم و کابل آغاز نمود. سیم و کابل البرز الکتریک نور، برندی ایرانی است و با بهره گیری از نیروهای متخصص، انواع محصولات مرغوب مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید می‌کند. کارخانه البرز الکتریک نور مجهز به ماشین آلات صنعتی پیشرفته است. این برند محصولات متنوعی ارائه می‌دهد که از انواع محصولات آن می‌توان به سیم و کابل افشان، کابل مفتولی، کابل نیمه افشان، کابل کواکسیال، کابل سازمانی، کابل شیلددار، سیم و کابل آلومینیومی، سیم ارت، سیم نایلونی، کابل کیسه ای، کابل تلفنی و سیم و کابل ابزار دقیق اشاره نمود.

هنگام تهیه محصولات این برند، به ویژگی‌های سیم و کابل از قبیل: تعداد رشته، جنس هادی، جنس روکش و نوع کابل توجه نمایید. اگر به سیم و کابل البرز الکتریک دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید، ویژگی‌های فنی سیم و کابل از طریق سریال مورد نظر روی بدنه سیم و کابل درج شده است و باتوجه به آن می‌توانید اطلاعات بیشتری راجع به سیم و کابل به دست آورید. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برند خوشنام می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با ما در تماس باشید.

کابل افشان البرز الکتریک نور

برند‌های مختلفی اقدام به تولید کابل افشان می کنند. در این میان البزر الکتریک نور یکی از برندهای محبوب سیم و کابل افشان است که طبق استانداردهای معین شده کابل ها را با کیفیت قابل توجهی تولید می کنند. البرز الکتریک نور برندی ایرانی است و با داشتن چندین دهه فعالیت توانسته است کابل‌های با کیفیت ارائه بدهد. کابل افشان خود انواع مختلفی دارد که یکی از آنها کابل افشان گرد و دیگری کابل افشان تخت است.

ولتاژ کابل افشان چیزی حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت است. از کابل افشان برای انتقال جریان الکتریسیته در فاصله‌های کوتاه استفاده می شود. همچنین از کابل افشان برای وسایل خانگی، آشپزخانه، محیط‌های اداری و غیره استفاده می شود. معمولا بیشتر کابل‌هایی که امروزه طراحی می شوند به شکل گرد هستند. گرد بودن کابل شاید برای استفاده عموم پر کاربرد باشد اما  ضعف هایی هم دارد.

 کابل تلفنی البرز الکتریک

کابل تلفنی از جمله کابل‌هایی است که در اکثر خانه‌های ایرانی استفاده می شود. میزان کیفیت و مرغوبیت این کابل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا با البرز الکتریک نور می توانید انتخابی مطمئن داشته باشید. کابل تلفنی انواع مختلفی دارد و از جمله می توان به ضخامت‌های متنوعی که در آن وجود دارد اشاره نمود.

 

کابل مفتول nyy  البرز الکتریک

کابل مفتول nyy یکی از کابل‌های پر کاربرد است و به ضخامت‌های مختلف 1 در 0.5 و 1 در 10 تهیه و تولید می شود. این کابل‌ها تنوع بالایی داشته و با توجه به ضخامت و کاربرد به صورت حلقه ای خریداری می شوند.

 

کابل تخت البرز الکتریک

کابل‌های تخت به سبب شکل ظاهری خاصی که دارند در موارد متعددی از جمله موارد زیر قابل استفاده هستند:

کابل‌های متحرک در تجهیزات و ماشین آلات صنعتی

کابل جرثقیل و بالابرها

کابل کنترل آسانسور

کابل آلومینیوم البرز الکتریک 

کابل آلومینیوم البرز الکتریک نور یکی از کابل‌های با دوامی است که در ضخامت‌های مختلف ۲ در ۱۰ تا ۳ در ۳۵ تهیه و تولید می شوند. قیمت این کابل‌ها به لحاظ شکل ظاهری و ساختاریشان نسبت به سایر کابل‌ها کمتر است. به صورت متری و حلقه ای قابل خرید هستند. 

 

کابل کواکسیال البرز الکتریک

کابل کواکسیال از جمله پرکاربرد ترین کابل‌ها هستند. یکی از مشخصات بارز کابل هم‌محور این است که در حالت گیرندگی هیچ نویزی نمی‌تواند در طول خط انتقال وارد آن شود و در حالت فرستندگی هیچ تشعشع و تابشی در طول کابل دیده نمی‌شود. یعنی موج انتقالی کاملاً شیلد و محافظت می‌شود.

عموما برای مواردی چون شبکه‌های رادیو و شبکه‌های تلویزیون و تلفنی استفاده می شود. از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. ویژگی‌های الکتریکی کواکس وابسته به کاربرد و برای عملکرد خوب بسیار مهم است. دو امپدانس مشخصه استاندارد ۵۰  اهم ثانیه‌ای است که در محیط‌های برق متوسط و ۷۵ اهم استفاده می شود، که معمولاً برای اتصال به آنتن‌ها و تاسیسات مسکونی است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *