جعبه تقسیم برق آلومینیومی 10*10

/5

توضیحات محصول

به‌طورکلی جعبه‌تقسیم آلومینیومی مناسب برای استفاده در فضاهای پارکینگ و مرطوب و پرفشار می‌باشد. و اکثرا به ازای هر 20 متر لوله کشی فولادی برق به عنوان باکس کشش و یا به عنوان جعبه تقسیم در سیستم های اعلام حریق و روشنایی بکار می رود.

85,000
تومان

توضیحات

جعبه تقسیم 

همان‌گونه که از نام آن پیداست جعبه‌تقسیم محلی برای ایجاد انشعاب‌های الکتریکی در هر سیستم برقی می‌باشد. بیشترین کاربرد آن نیز، که عموم افراد برقی با آن آشنا هستند در تأسیسات الکتریکی و یا به زبان ساده در برق‌کشی ساختمانی یا صنعتی است. امروزه جانکشن باکس یا جعبه برق که به آن باکس پلاستیکی نیز گفته می‌شود در انواع مختلفی تولید می‌شود و علاوه بر کاربردهای آن در تأسیسات الکتریکی در صنایع مختلف نیز استفاده می‌شود. در ادامه این مقاله به بررسی انواع و کاربردهای آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

در ابتدا از آن ها در برق‌کشی ساختمان برای مخفی کردن اتصالات و ایجاد انشعاب استفاده می‌شد. امروز باوجوداینکه کاربرد آن بسیار تغییر کرده است، اما همچنان بانام اولیه خود شناخته می‌شود. در هر سیستم برقی و صنعتی بین قسمت‌های مختلف اتصالات الکتریکی وجود دارد این اتصالات ممکن است از طریق ترمینال و یا به‌صورت مستقیم سربه‌سر باشد. شرایط مختلف محیطی نظیر گردوغبار، حرارت بالا و رطوبت شدید بر این اتصالات مؤثر است. جهت افزایش ایمنی و جلوگیری از اتصالی بایستی این اتصالات درون محفظه بسته‌ای قرار گیرد.

جعبه‌تقسیم آلومینیومی (دایکاست)

باکس های آلومینیومی از آلیاژ آلومینیوم ساخته‌شده و بسیار محکم و مناسب برای کاربردهای مهندسی مکانیک و اتوماسیون صنعتی هست. جعبه‌تقسیم آلومینیومی از تجهیزات داخلی خود در برابر انواع فشار و استرس جلوگیری کرده و در برابر سرما ، گرما و تخریب در جاده‌ها ، ریل‌های راه‌آهن و تونل‌ها مقاوم می‌باشد.و معمولاً دارای کلاس حفاظتی IP66 بوده و غالب آلومینیوم آن توسط یک پوشش رنگ الکترواستاتیک ضد خش پوشانده می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه تقسیم برق آلومینیومی 10*10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *