لوله برق فولادی گرم Pg16

/5

توضیحات محصول

سایز لوله های فولادی

لوله فولادی گالوانیزه سرد تولید شده مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که در سایز های استاندارد :

PG13.5 PG16PG21PG29PG36PG42PG48

لوله های برق گالوانیزه به صورت شاخه های ۳ متری تولید می شوند.

و در ضخامت ۱ میلیمتر و با ضخامت ۷۰ میکرون پوشش روی یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین لوله های فولادی در بازار می باشد.

62,500
تومان

توضیحات

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم Hot galvanized steel pipe

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم یکی از تجهیزات اجرا و انتقال سیم و کابل ها می باشد که امروزه اکثرا در تمام ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار می گیرد. لوله و اتصالات لوله فولادی برق از قطعات پرکاربرد و مهم در سیستم انتقال کابل محسوب می شود که در دسته تجهیزات صنعتی و ساختمانی قرار می گیرند. مواردی نظیر کاربرد، سایز، جنس، ضخامت و … در انتخاب این تجهیز امری ضروری است که بر اساس دانش و تجربه این انتخاب صورت می گیرد. در این صورت طراحی و اجرای سیم و کابل کشی و انتقال جریان الکتریکی کاملا اصولی و بر پایه استاندارد ها پیش خواهد رفت. سیستم انتقال کابل در تمام پروژه ها قطعا مورد نیاز است بنابراین استفاده از لوله های فولادی برق در هر پروژه ای امری به دور از اجتناب می باشد.

کاربرد لوله برق در مصارف صنعتی و ساختمانی

لوله فولادی گالوانیزه گرم یکی از انواع لوله های فولادی برق گالوانیزه می باشد. لوله های گالوانیزه گرم یکی از انواع لوله های پر کاربرد در مصارف صنعتی و ساختمانی می باشد که برای انتقال سیم و کابل به دیگر نقاط مد نظر استفاده می شود. همچنین به دلیل مقاومت بالاتر در برابر خوردگی و زنگ زدگی نسبت به لوله فولادی گالوانیزه سرد و تنوع در سایز و ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری در بین خریداران برخوردار است.

لوله برق گالوانیزه گرم

لوله های فولادی طی فرایندی به گالوانیزه گرم تبدیل می شود. به این صورت که لوله های برق پس از تولید در کارخانه به محل آبکاری فرستاده می شود . در این مرحله لوله ها به طور عمقی داخل یک حوضچه مذاب روی که دمای آن تا ۴۲۰ درجه سانتی گراد می باشد غوطه ور می کنند. طی این فرایند عنصر روی یا قلع با مولوکل های آهن لوله فولادی ادغام می شود و واکنشی شیمیایی ایجاد می شود که باعث به وجود آمدن پیوندی قوی بین این عنصر ها و لوله فولادی می شود. این امر سبب می شود تا لوله برق گالوانیزه گرم استحکام بالاتری نسبت به لوله برق سرد داشته باشند.

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله برق فولادی گرم Pg16”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *