لوله برق فولادی Pg16

/5

توضیحات محصول

سایز لوله های فولادی

لوله فولادی گالوانیزه سرد تولید شده مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که در سایز های استاندارد :

PG13.5 PG16PG21PG29PG36PG42PG48

لوله های برق گالوانیزه به صورت شاخه های ۳ متری تولید می شوند.

37,500
تومان

توضیحات

لوله فولادی برق گالوانیزه سرد Cold galvanized steel pipe

لوله فولادی برق گالوانیزه سرد عنوان مطلبی است که به توضیح و ارائه مشخصات آن می پردازیم. مدل های مختلفی از انواع لوله های برق را معرفی کردیم. لوله های فولادی، لوله های پی وی سی، لوله های فلکسیبل فلزی، لوله فلکسیبل پلاستیکی ( لوله خرطومی ) از انواع اصلی لوله های برق به شمار می روند.

لوله فولادی گالوانیزه سرد تولید شده مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که در سایز های استاندارد :

PG13.5PG16PG21PG29PG36PG42PG48

لوله فولادی برق از لوله های مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف هستند که انواع مختلفی دارند و در سایزهای مختلف تولید می شوند. لوله های برق برای این که در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت شوند با پوششی از فلز روی پوشانده می شوند که به لوله های گالوانیزه سرد و گرم شناخته می شوند. در واقع لوله های برق گالوانیزه با یک لایه از فلز روی پوشش داده می شود که به نوعی نقش محافظ را در برابر خوردگی و زنگ زدی ایفا می کند. این مدل از لوله در دو نوع گالوانیزه سرد و گرم تولید می شود.

از پرکاربردترین لوله هایی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، لوله فولادی برق گالوانیزه سرد هستند. از کاربرد های لوله فولادی گالوانیزه سرد می توان به عنوان محافظ سیم و کابل ها در مسیرهای اجرای سیم کشی و کابل کشی در یک سیستم انتقال کابل اشاره کرد که می توان در محیط های داخلی مانند ساختمان ها و در بتن و یا زیر گچ ساختمان نصب گردد.

لوله فولادی گالوانیزه سرد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد اما از استحکام کافی برخوردار نمی باشد. این مدل لوله اگر در مجاورت رطوبت قرار گیرند و از آنها محافظتی صورت نگیرد به راحتی دچار خوردگی یا زنگ زدگی می شوند. پوشش روی به عنوان یک لایه محافظ بیرونی بر روی فولاد قرار می گیرد.

ضخامت این پوشش تقریبا ۱۵ میکرون می باشد. لوله برق گالوانیزه سرد، استحکام و مقاومت چندان بالایی ندارد و حتی با کشیدن یک جسم فلزی روی سطح لوله، پوشش روی دچار آسیب می شود و خراش بر می دارد. عمر مفید لوله های فولادی گالوانیزه سرد در محیط های مرطوب ۳تا ۵ سال می باشد. بنابراین توصیه می شود برای بهره وری از عمر حداکثری لوله برق گالوانیزه سرد از آنها فقط در محیط های داخلی استفاده شود.

* در لوله های برق گالوانیزه سرد میزان براق بودن و درخشندگی آن به ضخامت و ورقی که لوله از آن ساخته می شود بستگی دارد به طور مثال لوله های فولادی با ضخامت۱ و ۱.۵ میلیمتر براق تر و روشن تر از لوله های با ضخامت بیشتر هستند.

* یکی از ویژگی های لوله های فولادی گالوانیزه نارسانا بودن آن ها می باشد.

مزایای لوله فولادی سرد

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی مناسب جهت محیط های بسته می باشد.
  • قیمت مناسب نسبت به لوله های گالوانیزه گرم
  • قابلیت خم کاری با دستگاه لوله خم کن دستی
  • اتصالات راحت و مناسب در دسترس

لوله فولادی سرد در طول های ۳ متری در دسترس می باشد.

 کاربرد لوله فولادی سرد

لوله فولادی سرد از جمله پرکاربردترین لوله های تاسیسات برقی است که امروزه به دلیل قابلیت های فراوانی که دارد توانسته عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان دهد. به طور کلی از لوله های فولادی برق، به عنوان یک لایه محافظتی برای سیم ها و کابل ها استفاده می شود.

چرا که سیم ها و کابل ها به تنهایی در برابر شرایط محیطی و عوامل خارجی بسیار آسیب پذیرند و در صورتی که پوشش مناسبی نداشته باشند آسیب دیده و خطر آفرین خواهند بود. به طور کلی لوله گالوانیزه سرد با توجه به ویژگی هایی که دارد در برابر رطوبت و سایش از خود مقاومت نشان می دهد‌.

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله برق فولادی Pg16”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *