بست اسپیت Pg 16

/5

توضیحات محصول

سایز استاندارد قابل ارائه

  • سایز PG 13.5
  • سایز PG 16
  • سایز PG 21
  • سایز PG 29
  • سایز PG 36
  • سایز PG 48
1,200
تومان

توضیحات

بست اسپیت Best Spit

بست اسپیت از جمله تجهیزات و لوازم جانبی تاسیسات به کار رفته در ساختمان ها و صنایع است که به علت ویژگی هایی که دارد در صنایع گوناگون به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از تجهیزات عمدتا از دو حلقه فلزی تشکیل شده اند. روی این حلقه ها عمدتا لوله فلزی مورد نظر نصب شده و سپس حلقه بالایی از طریق پیچ و مهره به آن متصل می گردند.

از این نوع از عمدتا در تاسیسات لوله کشی فولادی و به خصوص تاسیسات برق ساختمان ها و صنایع به کار گرفته می شوند. این نگهدارنده ها از ابعاد و اندازه های گوناگونی برخوردار بوده و هر یک لوله ای با سایز مخصوص را می تواند نگه دارد. به همین دلیل پیش از خرید باید به سایز لوله موجود در تاسیسات توجه کرد.

کاربرد

به طور کلی سیستم های لوله کشی موجود در صنایع عمدتا از کنار دیوارها و یا زیر سقف ها عبور می کنند. به همین دلیل باید آن ها را به وسیله تجهیزات به خصوصی به دیوار و یا سقف متصل نمود.

این بست ها وظیفه دارند لوله و اتصالات موجود در صنایع گوناگون را به دیوار و یا سقف متصل کرده و از آنها نگهداری کنند‌. این دسته از تجهیزات باید به گونه ای طراحی شده باشند که به خوبی بتوانند وزن لوله های موجود در صنایع را به خوبی کنترل نمایند‌‌. و عمدتا برای نگهداری لوله ها و اتصالات فلزی به کار گرفته می شوند.

انواع آن

به طور کلی بست های موجود در صنایع بر حسب نوع کاربرد و عملکردی که دارند، به دسته های گوناگونی تقسیم بندی می شوند. و همچنین از این قاعده مستثنی نبوده و بر اساس کاربردی که دارند، به دسته ی گوناگونی تقسیم بندی می شوند. از جمله انواع پرکاربرد نگهدارنده اسپیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بست دو طرفه

در این نوع عمدتا لوله مورد نظر در محل مشخص شده قرار گرفته و قسمت دوم بست از طریق دو پیچ و مهره لوله را نگه می دارد. عمدتا فرآیند نصب این بست ها به سبب ویژگی های ظاهری که دارد، عمدتا زمانبر است. اما این دسته از تجهیزات نسبت به سایر مدل های موجود در بازار از استحکام و پایداری بیشتری برخوردار است.

بست یک طرفه

زمان نصب این نوع از بست های دو طرفه کمتر است. به همین دلیل در محیط هایی که استحکام و پایداری لوله از اهمیت زیادی برخوردار نبوده از آن ها استفاده می شود.

بست روکش دار

از دیگر انواع پرکاربرد در صنایع می توان به بست روکش دار اشاره کرد. عمدتا در سطح این توع از بست ها عمدتا روکش های پلاستیکی قرار داده می شود. این روکش ها در برابر رطوبت و خوردگی محافظت می کند. به همین دلیل عمدتا در محیط هایی که رطوبت زیادی وجود دارد استفاده می شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بست اسپیت Pg 16”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *